Word snel lid en ontvang gratis het jubileumboek ‘Moordrecht van Toen’

Het fraaie jubileumboek, samengesteld door Dirk Hoogerwaard, Henk van Kerkhof en Jaap Waasdorp.

Lid worden van de Historische Vereniging Moordrecht was nog nooit zo aantrekkelijk. Want als u zich vóór 1 januari 2019 aanmeldt, ontvangt u het prachtige jubileumboek ‘Moordrecht van Toen’ (waarde: € 12,50) als welkomstgeschenk. Helemaal gratis!*

Als lid van de historische vereniging:

• ondersteunt u de doelstelling en activiteiten van de vereniging;
  • ontvangt u 4 maal per jaar ons magazine ‘Moerdregt’;
  • kunt u meedoen aan diverse georganiseerde activiteiten;
  • draagt u bij aan het vergroten van de kennis over de historie van Moordrecht en het behoud van waardevol historisch materiaal.

De contributie kost € 17,50 per jaar.  Als u buiten Moordrecht woont, betaalt u € 22,50 (buitenland: € 25,-). U krijgt Moerdregt dan elk kwartaal thuis bezorgd. Het jubileumboek ontvangt u z.s.m. na betaling van de contributie. Het boek komt uit op 1 oktober 2018.

Historische Vereniging Moordrecht - kwartaalmagazine Moerdregt
Moerdregt is het kwartaalmagazine van de historische vereniging.

Los bestellen à € 12,50

U kunt ‘Moordrecht van Toen’ ook los bestellen via deze website. Het boek kost € 12,50, incl. verzendkosten.*
Ik bestel het boek

* Zolang de voorraad strekt.

Aanmelden als lid

Voor uw aanmelding als lid kunt u dit aanmeldingsformulier gebruiken. Met uw aanmelding verklaart u zich akkoord met de voorwaarden. Het jubileumboek krijgt u na ontvangst van uw contributie z.s.m. thuisbezorgd. Wij hopen u snel als lid te kunnen verwelkomen!

LET OP: gebruik voor alle andere vragen of mededelingen het contactformulier op de pagina 'Contact'.

Het rondje hieronder aanvinken a.u.b.:

Ik word lid van de Historische Vereniging Moordrecht. Mijn lidmaatschap gaat in na betaling van de contributie via automatische incasso. Het lidmaatschap wordt steeds automatisch voor een jaar verlengd. Tenzij ik uiterlijk 1 maand vóór het volgende lidmaatschapsjaar (1 januari – 31 december) heb opgezegd.