Word snel lid en ontvang gratis het jubileumboek ‘Moordrecht van Toen’*

Het fraaie jubileumboek, samengesteld door Dirk Hoogerwaard, Henk van Kerkhof en Jaap Waasdorp.

Lid worden van de Historische Vereniging Moordrecht was nog nooit zo aantrekkelijk. Want als u zich nu aanmeldt, ontvangt u het prachtige jubileumboek ‘Moordrecht van Toen’ (waarde: € 12,50) als welkomstgeschenk. Helemaal gratis!*

Als lid van de historische vereniging:

• ondersteunt u de doelstelling en activiteiten van de vereniging;
  • ontvangt u 4 maal per jaar ons magazine ‘Moerdregt’;
  • kunt u meedoen aan diverse georganiseerde activiteiten;
  • draagt u bij aan het vergroten van de kennis over de historie van Moordrecht en het behoud van waardevol historisch materiaal.

De contributie kost € 17,50 per jaar.  Als u buiten Moordrecht woont, betaalt u € 22,50 (buitenland: € 25,-). U krijgt Moerdregt dan elk kwartaal thuis bezorgd. Het jubileumboek ontvangt u z.s.m. na betaling van de contributie.* Het boek komt uit op 1 oktober 2018.

Historische Vereniging Moordrecht - kwartaalmagazine Moerdregt
Moerdregt is het kwartaalmagazine van de historische vereniging.

Aanmelden als lid

U kunt zich als lid aanmelden door een e-mail te sturen naar: info@historischeverenigingmoordrecht.nl

Vermeld in uw mail uw voorletters + achternaam, adres, postcode + woonplaats, e-mailadres en telefoonnummer. Vergeet ook niet aan te geven dat u lid wilt worden.

Met uw aanmelding verklaart u zich akkoord met de voorwaarden. Uw lidmaatschap gaat in na betaling van de contributie via automatische incasso. Het lidmaatschap wordt steeds automatisch voor een jaar verlengd. Tenzij u uiterlijk 1 maand vóór het volgende lidmaatschapsjaar (1 januari – 31 december) hebt opgezegd.

Het jubileumboek krijgt u na ontvangst van uw contributie z.s.m. thuisbezorgd (zolang de voorraad strekt). Wij hopen u snel als lid te kunnen verwelkomen!